Remiantis makedoniečių tradicija, šventasis gimė Portelyje, kuris yra Santa Ramón dalis; vietovė buvo pavaldi Urgelio vyskupijai. Tada jis tapo vienu aktyviausių Mercedarian ordino narių, kuris buvo įkurtas siekiant išpirkti krikščionis belaisvius iš maurų bendruomenės, esančios Šiaurės Afrikoje.
Šventasis Raimondas buvo įšventintas į kunigus 1222 m.; dėl aktyvaus jo vaidmens jis buvo pakeltas į generolo magistro laipsnį, kuriam jis puikiai tarnavo. Tada šventasis išvyko į Šiaurės Afriką, kur buvo priverstas tapti įkaitu, kai paleido pinigus.
Prašyti peticijų dėl šių dalykų:
- Padėti su: Apkalbų stabdymas.
- Šventė: Rugpjūčio 31 d
- Diena: antradienis
- Žvakė / emblema: Raudona. Monstrancija ir delnas su dviem karūnomis.
- Klausimai, susiję su: Sustabdyti apkalbas ir negimusių vaikų apsaugą
Būdamas nelaisvėje jis tikrai kentėjo kaip formalumas. Yra pasakojimas, kad maurai iškasė skylę per šventojo Raimondo lūpas, naudodami karštą geležį, o tada uždėjo spyną, kuri galėjo neleisti jam kalbėti ir todėl nepamokslauti.
Teigiama, kad jis buvo išpirktas jo įsakymu, dėl kurio 1239 m. jis grįžo į savo tėvynę Ispanijoje. Jo mirties data nėra tiksliai žinoma, bet teigiama, kad tai 1240 m. rugpjūčio 26 d. arba 31 d. Cardona, kuri yra netoli Barselonos. Šventajam prieš mirtį ir po jo nutikdavo įvairių stebuklų.
Yra duomenų iš XVI a., kuriuose teigiama, kad šventąjį kardinolu diakonu paskyrė popiežius Grigalius I, grįžęs į Ispaniją 1239 m., ir kad jis mirė keliaujant į Romą, tačiau nustatyta, kad tai buvo kitas Raimondas.
Garbės šventajam Raimondui
Pasaulyje yra keletas vietų, kurios buvo pavadintos šventojo Raymondo garbei, įskaitant šventąjį Raimondą Kvebeke Kanadoje, San Ramon de la Nueva Qran Argentinoje, Raimundo Nonato ir San Raimondo Nonato Romos katalikų vyskupiją.
Garbinimas
Ši šventojo šventė buvo nustatyta rugpjūčio 31 d. Kruopščiai išanalizavus šventojo esmę, buvo nustatyta, kad ji tokia maža, kad dėl to jo šventimas buvo išbrauktas iš liturginio kalendoriaus esminių minėjimų sąrašo. Tai reiškia, kad jis nėra minimas per Romos liturgiją, bet per dieną gali būti deklamuojamos mišios ir valandų liturgija, kaip tai daroma rugpjūčio 31 d. Romos martilogijoje.
Yra konkretus ritualas, susijęs su pakabinama spyna, kai kalbama apie ritualo žymėjimą. Spynos bus dedamos ant altoriaus tikint, kad jos veiksmingai užfiksuos paskalas, blogas kalbas ir melagingus liudijimus.
Taip pat manoma, kad spynos saugo išpažintis kiek įmanoma paslaptingiau, neleidžia meluoti ir saugo kunigą, kuris gali būti įsipareigojęs kuo labiau saugoti išpažintį. Tada uždėjus spyną žmogus, norintis prisipažinti, atsisės pagrindiniame suole ir visi žmonės matys, kaip jis išpažįsta.