Gyvybės medis Dvasinė prasmė ir aiškinimas

Gyvybės medis, taip pat žinomas kaip Etz Chaim (עץ חיים), yra pagrindinis žemėlapis, sudarantis kabalą ir žydų mistiką.

Iš pirmo žvilgsnio gyvybės medis atrodo labai paprastas, tačiau medžio, sefiro, prasmės turi daug gelmių, o kelias, jungiantis viską, apibūdina dieviškojo kūrinio apraiškas formavimo knygoje Sefer Jetzirah (יצירה ספר).

Gyvybės medis yra padalintas į kelis lygius iš dešimties pirminių skaičių, kuriuos vaizduoja Sephiroth, kurie vėliau yra sujungti 22 keliais. Keliai atitinka 22 hebrajų abėcėlės raides. Sefirotas taip pat buvo suskirstytas į tris kategorijas, žinomas kaip stulpai; jie yra gailestingumo ramstis, griežtumo ramstis ir vidurinis ramstis arba pusiausvyros ramstis.

Norėdami visiškai suprasti Gyvybės medį, turite pradėti nuo pagrindų.

Yra dvi pagrindinės teorijos, kaip skaityti Gyvybės medį. Viena minties mokykla yra eiti sefiro keliu iš apačios į viršų. „Auksinė aušra“ yra vienas iš tokių pavyzdžių, kuriame dėmesys sutelkiamas į skaitymą ir kelią iš apačios į viršų.

Kai pradedate nuo apačios, pradedate nuo pamatų materialiame pasaulyje, sutelkdami dėmesį į žmogaus veiksmus ir sąmonę ir eikite į dieviškąjį. Dėmesys grindžiamas poveikiu žmogui ir laipsnišku keliu nuo fizinio pavidalo, kuriame gimstame, ir peržengiant į dvasinį žmogaus dvasios pasaulį, o paskui į dievobaimingumą.

Alternatyvi minties mokykla, skirta skaityti Gyvybės medį, yra dirbti iš viršaus ir tada judėti medžiu žemyn. Tradicinės kabalistinės tradicijos šį kūrinį vadina Kūrimo darbu ir vaizduojamas pirmuosiuose Biblijos Pradžios knygos skyriuose.

Pasaulio energija yra sukurta iš dieviškojo ir veikia beveik kaip dvasinė nutekėjimo teorija, pradedant Dievu ir žiniomis bei galia, sklindančia po medžiu iki materialaus pasaulio ir žmogaus lygmens.

Nesvarbu, kokį būdą pasirinksite dirbti su Gyvybės medžiu, galiausiai jūs susiduriate su dieviškosios energijos panaudojimu ir dvasinio žmogaus veikimo supratimu. Dažnai rekomenduojama apdirbti medį iš abiejų pusių, kad būtų pilnas vaizdas ir supratimas apie pasireiškiančią dieviškąją energiją ir jūsų santykius fiziniame ir aukštesniame lygmenyse.

Sefiro pažinimas:

Kad suprastumėte sudėtingesnes struktūras ir tai, kaip kiekvienas Gyvybės medžio aspektas yra susijęs vienas su kitu, turite suprasti dalykus, kurie sudaro patį medį. Mes ketiname dirbti iš apačios ir detalizuoti kiekvieną aspektą už jus. Reikšmės nesikeičia, ar jas didinate, ar mažinate, šiuo metu tai tiesiog pirmenybės reikalas.

Malkut: Karalystė

Apatinis gyvybės medžio sefyras yra tas, kuris simbolizuoja Dievo buvimą žemėje su žmogumi. Ši padėtis yra labiausiai nutolusi nuo Dievo ar dieviškojo ir yra pagrįsta bei saugi fizinės sferos tvirtumu. Daugelyje mokymų Malkut yra gyvybės medžio pagrindas arba pamatas, kuriame visi rimti kabalos studentai pradeda studijas. Jis gali būti lengvai įsimenamas, jei manote, kad tai yra namų pagrindas ar medžio šaknys.

Yesod: Fondas

Įsikūręs tiesiai virš Malkuto ant vidurinio stulpo, taip pat prisijungęs prie Hodo ant griežtumo stulpo ir Netzacho, gailestingumo stulpo, Yesod atspindi dvasingumo kibirkštį, atsispindinčią nuo žmogaus iki dieviškojo. Jis tvirtinamas nuo vidurinio stulpo, iš esmės jungiantis dangų ir žemę. Tai kelias, vedantis iš materialaus pasaulio į dvasinį ir gali būti laikomas atspindinčiu mėnuliu, skleidžiančiu dieviškąją šviesą į žemę. Yesod reprezentuoja ciklišką gyvenimo modelį, pavyzdžiui, keturis metų laikus, kvėpavimo ritmą.

Hodas: Šlovė

Hodas sėdi virš Yesod, ant gailestingumo stulpo ir taip pat jungiasi su Gevurah, Tipheret ir Netzach. Dieviškumo sąmonės atspindys atsiskleidžia per Hodą, nes tai yra erdvė, kurioje realizuojama Dievo šlovė. Norint suprasti nardymo šlovę, reikia paklusti kabalistinėms tradicijoms ir dažnai tai siejama su malda ir meditacija. Tai panašu į gerą jausmą, kurį patiriate, kai jūsų pasaulis yra ramus ir galite atsipalaiduoti.

Netzachas: Pergalė

Netzachas sėdi tiesiai priešais Hodą dešinėje pusėje arba žinomas kaip griežtumo ramstis, taip pat jungiasi su Chesedu taip pat ant šio ramsčio. Tipheret ir Yesod abu ant vidurinio stulpo ir jungiasi su Netzach. kadangi ankstesnis seperhothas Hodas skirtas apmąstymams; Netzach yra vieta, kur svarstomas veiksmas arba imamasi veiksmų. Jis gali išmokyti „ilgą vaizdą“ arba „didelį vaizdą“. Tai yra valios sostas. Kur mes sužinome priežastis veikti. Tai padeda priimti pasaulį tokį, koks jis yra, ir verčia susimąstyti, ką daryti ir kaip elgtis.

Tipheret: Grožis

Tipheret pastatytas ant vidurinio stulpo, kurio centre yra Keteris aukščiau ir Yesod prie jo kojų. Hodas, Gevurah ir Binah ant griežtumo stulpo kairėje, o Chokmah, Chesed ir Netzach ant gailestingumo stulpo dešinėje. Tai yra rato stebulė ir stipinų centras. Tipheret yra vieta, kur Dieviškoji šviesa projektuojama į materialųjį pasaulį, todėl ji visu savo spindesiu prilyginama gamtai. Tai susiję su aukos veiksmu, kuris padėjo žmonėms. Tai grožis ir harmonija. Meilės vieta.

Gevurah: Nuosprendis

Gevurah yra ant griežtumo ramsčio. Virš jo yra Binah, o apačioje – Hodas. Gevurah jungiasi su Tipheret ir Da’at ant vidurinio stulpo ir Chesed. Tai yra teisingumo sefirotas. Gevurah yra valia įveikti pasipriešinimą ir akušerinė. Tai erozijos jėga, kaip uola yra upės kelyje. Tai Severeris savo negailestingu sprendimu.

Chesed: Gailestingumas

Chesed yra ant gailestingumo stulpo tiesiai priešais Gevurah ir po Chokmah. Jis taip pat jungiasi su Da’at. Chesed yra gailestingumas, gailestingumas, leidžiantis žmonėms dirbti kartu. Atleisti už mažas klaidas ir palaikyti socialinį poreikį. Vienas iš pavyzdžių – jums atleistos už nuodėmes.

Da’at: Žinios

Da’at neturi ryšių, bet paprastai vaizduojamas virš Tipheret ir žemiau Keter. Tai yra žinių sritis. Jis vaizduojamas tik kartais, nes visas sefiras dalijasi žiniomis arba visos seforijos veikia kaip viena. Bet kuriuo atveju tai nesvarbu, nes tai ne šviesos kelias ir ne visuose gyvybės medžio simboliuose

Binah: Supratimas

Binah yra ant griežtumo ramsčio virš Gevurah ir priešais Chesedą ir Chokmah. Tai supratimo prasmės, informacijos įsisavinimo pasyvumo seperhotas. Tai vieta, kur mes priimame dalykus tokius, kokie jie yra, ne tokie, kokių norime. Šis seperhotas randa vietą, kur energija gali pasireikšti kaip akumuliatorius, laikantis elektros energiją.

Chokmah: Išmintis

Chokmah yra ant gailestingumo stulpo virš Chesed, priešais Binah ir Gevurah. Tai yra išminties seperhotas. Tai pirminė energija, kuri dar turi pasireikšti. Tai tarsi valia mylėti tik dėl meilės. Daryti ką nors iš džiaugsmo tai daryti. Tai grynas Keterio postūmis.

Keteris: Karūna

Keteris yra vidurinio stulpo viršuje. Jis stovi virš Tipheret su Chokmah dešinėje ir Binah kairėje. Tai yra grynas dieviškas protas, didysis sprogimas, numeris vienas. Keteris yra vienintelis Dievas, kuris neturi vardo ir jo egzistavimas yra tikrovė. Tai yra visko ir idėjų pradžia. Tai yra priežastis, o Malkut yra pasekmė.

Juos galima rasti keturiuose pasauliuose, kurie yra:

  • Asija: Veiksmų pasaulis, kuriame yra materialusis pasaulis.
  • Yezirah: formuojantis pasaulis, kuriame yra žemesni angelai ir žmogaus sielos. Sakoma, kad čia yra ir Edeno sodas.
  • Beria: Kūrybos pasaulis, kuriame atsiskyrimas nuo dieviškojo. Tai laikoma dangumi, kuriame yra Dievo sostas ir arkangelai.
  • Azilut: Visko emanacija. Iš esmės tai yra dieviškasis pasaulis, kuris yra amžinas ir begalinis.

Darbas su gyvybės medžiu gali būti viso gyvenimo pastangos. Yra slapti ordinai, kabalos centrai ir žinomi lyderiai, kurie moko darbo. Kiekviena grupė ir žmogus turės savo individualų būdą, kaip jie dirbs ant medžio, tačiau per vidinį medžio sefiro ir keturių pasaulių sluoksnį žmonės pastebi, kad medžio magija jiems tinka.

Kelias ir gyvybės medis

Pathworking yra būdas dirbti per medį ir įgyti žinių apie kiekvieną medžio aspektą…

Parašykite komentarą